Καταϊδρωμένοι δημοσιογράφοι «ανακρίνουν» 16ρηδες…
«Ανακριτικό γραφείο» θυμίζουν αυτές τις μέρες τα πάνελ των ενημερωτικών εκπομπών που φιλοξενούν μαθητές, με αφορμή τις κινητοποιήσεις τους.
Οι ερωτήσεις πέφτουν βροχή, οι ρυθμοί της «ανάκρισης» από τους τηλε-δικαστές «δημοσιογράφους» είναι καταιγιστικοί, με την ελπίδα ότι ο συνεντευξιαζόμενος 16άρης θα υποπέσει σε κάποια αντίφαση για να ακολουθήσουν η διαπόμπευσή του και η θριαμβολογία για τη «δικαίωση» της κυβερνητικής πολιτικής.
Μάταιος ο κόπος τους όμως.
Οι μαθητές τους βάζουν τα γυαλιά με την ψυχραιμία, τη σοβαρότητα και προπάντων με τα συγκροτημένα επιχειρήματά τους, που επιβεβαιώνουν τον δίκαιο αγώνα τους.
Στο τέλος κάθε τέτοιας συζήτησης, αυτό που μένει είναι η εικόνα του καταϊδρωμένου τηλε-ανακριτή, που αν είχε εξαντλήσει την επιθετικότητα και τον δημοσιογραφικό του οίστρο σε κανέναν υπουργό, μπορεί να είχαμε μάθει επιτέλους
γιατί η κυβέρνηση δεν ικανοποιεί τα δίκαια και αυτονόητα αιτήματα των μαθητών, γιατί αρνείται να εξασφαλίσει όλους τους αναγκαίους όρους για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, όπως μαζικά διεκδικούν γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές.
…και τα «ταχυδακτυλουργικά» του ΣΥΡΙΖΑ
Από την άλλη πλευρά, η τοποθέτηση του εκπροσώπου Τύπου Ν. Ηλιόπουλου σε χτεσινή τηλεοπτική του συνέντευξη, είναι ενδεικτική της «αντιπολίτευσης» που ασκεί ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση.
Αναφερόμενος στην εκρηκτική κατάσταση στα σχολεία, η απάντηση δεν ήταν ούτε η πρόσληψη περισσότερων εκπαιδευτικών, ούτε οι λιγότεροι μαθητές ανά τάξη, ούτε η πρόσληψη όλο του αναγκαίου προσωπικού στην καθαριότητα.
Αντ’ αυτού, υπέδειξε ως λύση μία «αλχημεία»:
«Όπου δεν έχουμε αίθουσες, θα κάνουμε εκ περιτροπής μάθημα πρωί – απόγευμα».
Ακόμα όμως και αν το κτιριακό λυνόταν με την κατανομή μικρότερων τμημάτων μαθητών (π.χ. Γυμνασίου ή Λυκείου) σε αίθουσες Δημοτικών σχολείων, πώς θα έλυνε το θέμα της έλλειψης καθηγητών ή της έλλειψης καθαριστών/τριών;
Τι κρύβεται πίσω από τα ταχυδακτυλουργικά του ΣΥΡΙΖΑ;
Ότι αποδέχεται και δικαιώνει πλήρως το κριτήριο της κυβέρνησης της ΝΔ για να μην πάρει κανένα μέτρο, να μη δώσει ούτε ευρώ παραπάνω για τη μόρφωση και την υγεία μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών.
Αποδέχεται τις ίδιες προτεραιότητες με την κυβέρνηση για το από πού θα κόψει και πού θα δώσει.
Άλλωστε, και ο ίδιος ως κυβέρνηση δεν έκανε απολύτως τίποτα για να καλυφθούν τα κενά στα σχολεία με μόνιμους εκπαιδευτικούς, ώστε από καλύτερη αφετηρία να ξεκινάει σήμερα η αντιμετώπιση και της πανδημίας.
Τελικά, εν μέσω μαθητικών κινητοποιήσεων, που τα δίκαια αιτήματά τους αναγνωρίζονται ευρύτερα από το λαό, τέτοια «πάσα» στην κυβέρνηση δεν θα την έδιναν ούτε τα καλύτερα παπαγαλάκια της…
Πηγή: Ριζοσπάστης