Τα δύο πρόσωπα της αστυνομίας: Πορεία της Κου Κλουξ Κλαν vs Κίνημα «Black Lives Matter» (vid)
Βρείτε τις διαφορές…
Ενα βίντεο έχει γίνει βάιραλ από χθες, που εικονίζει στιγμιότυπα από δύο πορείες, όπου όχι μόνο οι συμμετέχοντες διαφέρουν σαν τη μέρα με τη νύχτα, αλλά κυρίως η αντιμετώπιση της αστυνομίας.
Στην επάνω σκηνή, εικονίζεται συγκέντρωση μελών της διαβόητης Κου Κλουξ Κλαν στη …Ρώμη της Τζόρτζια[1] το 2016, που παρελαύνουν με σημαίες της οργάνωσής τους, αλλά και ναζιστικά σύμβολα, με τα όργανα της τάξης να απολαμβάνουν ανέμελα τον ήλιο, χωρίς να κοιτούν καν προς το μέρος των φασιστών.
Στην κάτω σκηνή, ένα απόσπασμα που θα μπορούσε να προέρχεται από οποιαδήποτε πόλη όπου λαμβάνουν χώρα διαδηλώσεις ενάντια στο ρατσισμό και την αστυνομική βία μετά τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, με την αστυνομία να επιτίθεται απρόκλητα σε ένα καθόλα άοπλο και ειρηνικό πλήθος.
Αν απορεί κανείς με τη διαφορετική αυτή συμπεριφορά της αστυνομίας, ας σκεφτεί ότι η ΚΚΚ δεν είχε δώσει ποτέ της δικαιώματα.
Μπορεί να καίει κατοικίες και να δολοφονεί Αφροαμερικανούς, αυτά όμως μπορεί να τα κάνει κι ένα όργανο της τάξης.
Γιατί λοιπόν να τους στοχοποιήσει όταν αυτή είναι η επίσημη πολιτική του αμερικανικού κράτους;
Εξάλλου τα μέλη της ΚΚΚ δεν έκαναν κάποιο ανοσιούργημα εφάμιλλο με την κλοπή τσιζκέικ και τσαντών Λουί Βιτόν, ούτε βάλλουν ενάντια σε επιχειρήσεις, εκτός κι αν μιλάμε για κάποιο μικρομάγαζου μετανάστη ή μαύρου, οπότε αλλάζει το πράγμα.
Μην ξεχνάμε ότι ο Τραμπ είχε χαρακτηρίσει το συρφετό ακροδεξιών, ρατσιστών και νεοναζί που ευθύνονται για τη δολοφονία μιας νέας γυναίκας στο Σάρλοτβιλ το 2017 ως «καλούς ανθρώπους», αντίθετα όμως πρόσφατα ανακάλυψε ότι απόλυτος εχθρός των ΗΠΑ είναι οι «αντίφα», που θα πρέπει τάχιστα να ανακηρυχθούν σε τρομοκράτες.
Δε χρειάζεται λοιπόν καμία απορία, το πραγματικά περίεργο θα ήταν οι εικόνες που βλέπουμε να ήταν αντεστραμμένες.
Τα δύο πρόσωπα της αστυνομίας: Πορεία της Κου Κλουξ Κλαν vs Κίνημα «Black Lives Matter» (vid)
Σημείωση:
[1]. Η συγκεκριμένη πολιτεία εκτός από τη «Ρώμη» έχει και «Αθήνα», αδιάψευστο τεκμήριο της επιρροής του νεοκλασικισμού στους ιδρυτές των πόλεων αυτών στα τέλη του 18ου και τις αρχές του 19ου αιώνα.
Πηγή: Κατιούσα