Print Friendly, PDF & Email

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο!

Με αφορμή τη συνέντευξη που έδωσε ο γνωστός αστός ιστορικός στην LIFO

Διαβάζοντας, λοιπόν τη συνέντευξη, διαπίστωσα πως πρόκειται περισσότερο για μια παρουσίαση – διαφήμιση του νέου βιβλίου του Β. Κρεμμυδά, παρά μια αυθεντική δημοσιογραφική προσπάθεια να απαντηθούν επίκαιρα και καυτά ερωτήματα που θέτει ο κόσμος.

Είναι στοιχείο προβληματισμού το γεγονός, πως οι έλληνες είναι ίσως ο μοναδικός λαός της Ευρώπης που δεν γνωρίζει ούτε τις βασικές λεπτομέρειες από την ιστορικότερη επανάσταση που έχει λάβει μέρος.

Αγία Λαύρα
Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο!

Δεν γνωρίζει ποιος ήταν ο χαρακτήρας της επανάστασης.

Το πόσο τραγικά αληθινό είναι αυτό φαίνεται αμέσως μόλις ανοίξει κουβέντα για τις επαναστάσεις άλλων λαών όπως πχ η Γαλλική (1789), η Αμερικανική (1776) ή ακόμα και την Ρωσική (1917).

Εκεί θα διαπιστώσουμε με πόση βεβαιότητα μιλάμε για τους άλλους ενώ διατηρούμε το απόλυτο σκοτάδι της δικής μας νεότερης ιστορίας.

Επανέρχομαι στο θέμα μας.

Το σημείο λοιπόν, που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον μου και με ώθησε να την διαβάσω, ήταν η επίθεση του συγγραφέα στον Γιάνη Κορδάτο και να μάθω την αιτιολογία της. (Μ’ ένα «ν» κι αυτός, αλλά πολύ πριν τον Βαρουφάκη).

Προσπερνώντας λοιπόν τον ανούσιο πρόλογο με τις καθιερωμένες σάλτσες έφτασα να διαβάζω τις ερωταπαντήσεις.

Δεν βρήκα τίποτα το ουσιαστικό ή κάτι που δεν είχα κάπου, κάπως ξανακούσει, μέχρι που έφτασα στο σημείο, όπου χτυπά με κακοήθεια, τον πολυγραφότερο ιστορικό και ερευνητή από την ίδρυση του ελληνικού κράτους κι ύστερα.

Ως ένας άνθρωπος που λατρεύει την ιστορία και την κάθε ιστορία και κάτοχος του σπουδαιότερου έργου του Κορδάτου: «Η Μεγάλη Ιστορία της Ελλάδος» 2.500 π.Χ έως 1924 μ.Χ., έκδοση 13 τόμων του 1956 -αλλά η αλήθεια είναι πως αποσπασματικά μόνο την έχω μελετήσει- με έτρωγε η περιέργεια να μάθω τι ακριβώς «χρεώνει» ο διάσημος Κρεμμυδάς στον ταπεινό Κορδάτο.

Μέσα σε μία μικρή παράγραφο έξι γραμμών, ο Κρεμμυδάς κατάφερε να ξεράσει τόση χολή και τόσο αήθη αντικομμουνισμό, φτάνοντας να κάνει ακόμα και εισαγωγή της θεωρίας των δύο άκρων από το παράθυρο!

Ειλικρινά, έμεινα αποσβολωμένος για αρκετή ώρα, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς διαβάζω: Μια συνέντευξη ενός Καθηγητή Ιστορίας ή έχω ανοίξει από λάθος δίαυλο με κάποια από τις δεκάδες χρυσαυγίτικες ιστοσελίδες που συναντάμε στο διαδίκτυο;

Έψαξα να βρω περισσότερες λεπτομέρειες για το «ποιόν» του «διακεκριμένου καθηγητή» Β. Κρεμμυδά. Έψαξα για ένα πλήρη Βιογραφικό αλλά βρήκα μονάχα αυτό που επισυνάπτω.

Αντίθετα, ψάχνοντας για τον Γιάννη Κορδάτο και την πολύπλευρη δράση του, το διαδίκτυο είναι γεμάτο από εκτενείς και διασταρωμένες αναφορές.

Καταπιάνει θέματα όπως η έναρξη της επανάστασης στης 25 Μάρτη, που τελικά ξέσπασε στις 22 Μάρτη αλλά δεν το λέει, για την Αγ. Λαύρα που δεν ήταν Αγ. Λαύρα αλλά στην Πάτρα, για τον Παλαιό Πατρών Γερμανό, που τελικά δεν ήταν ούτε καν εκεί, για το κρυφό σχολειό που δεν ήτανε καθόλου κρυφό γιατί οι τούρκοι δεν πειράξανε σχολεία κι εκκλησίες, ακόμα και για τον ρόλο του Καποδίστρια, όλα αυτά τζάμπα τα είπε και τα έγραψε στο νέο του βιβλίο γιατί πολύ απλά ούτε πρωτότυπα είναι, ούτε σε νέα στοιχεία παραπέμπουν.

Ο Κορδάτος στην φυλακή

Ο πρώτος που τα έγραψε όλα αυτά ήταν το πρόσωπο το οποίο κατηγορεί ο Κρεμμυδάς, δηλαδή Κορδάτος!

Ο Κορδάτος δεν φτάνει μόνο που έψαξε, ερεύνησε κι έγραψε πάνω από 100 ιστορικά βιβλία, το έκανε και σε εποχές που δεν υπήρχε καλά-καλά ηλεκτρισμός και βέβαια δεν συζητάμε καν για υπολογιστές ούτε και για διαδίκτυο που τόσο πολύ μας λύνε τα χέρια σήμερα.

Έτσι δεν είναι κύριε Κρεμμυδά;

Ο Κορδάτος έγραψε αλλά κυρίως τόλμησε να μιλήσει ανοικτά για τα ευρήματά του – σχεδόν 80 χρόνια πριν – και μάλιστα σε συνθήκες πολύ άγριες για να ακουστούν δυνατά τέτοιες «αιρετικές» απόψεις.

Για το θάρρος του αυτό και το καταπληκτικό ερευνητικό και άοκνο συγγραφικό του έργο, δεν δόθηκε ούτε του προσφέρθηκε ποτέ κάποια επιβράβευση ούτε και κάποια έδρα σε κάποιο από τα δεκάδες πανεπιστήμια της χώρας.

Αντίθετα, η μοναδική αναγνώριση που δέχτηκε ήταν οι συχνές «ξεναγήσεις» στα κελιά των φυλακών.

Ο Κορδάτος, ως ιδρυτικό μέλος του ΚΚΕ, κυνηγήθηκε άγρια από το αστικό κράτος, που έφτασε μέχρι το σημείο να τον καταδικάσει ακόμα και σε ΘΑΝΑΤΟ τον Σεπτέμβριου του 1922, απ’ τον οποίο ευτυχώς γλίτωσε στο παρά πέντε!

Αργότερα, στον πόλεμο του 1940 και την επίθεση των Ιταλών, του ξαναδόθηκε ακόμα μια ευκαιρία να «επισκεφτεί» τα κελιά της ασφάλειας και των φυλακών, επειδή έκανε το λάθος να τονίσει πως ο ελληνο-ιταλικός πόλεμος ήτανε … Αντιφασιστικός!

Ποιος είναι λοιπόν αυτός ο Κρεμμυδάς -που για χατίρι του κι απόψε ξενυχτώ- που είχε το θράσος να διαβάλει με τόσο χυδαίο τρόπο τον τεράστιο ερευνητή και αγωνιστή Κορδάτο;

Μήπως είναι ένας «αστός» καθηγητής που λειτουργούσε ανέκαθεν σαν πολιτικός χαμαιλέοντας κοιτώντας μονάχα την δουλειά του και τις σπουδές του;

Έτσι τουλάχιστον δείχνει αφού, όποιο καθεστώς βρήκε μπροστά του -Χούντα, Καραμανλής, Ανδρέας, Μητσοτάκης- αυτός ήταν «παντός καιρού» και μέσα στα «πράγματα».
Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τα βιογραφικά, που δεν είναι και το κύριο κι ας μπούμε στην ουσία των όσων αναφέρει στη συνέντευξη κι εξηγούμαι:
1. Επιλέγει να ΜΗΝ μοιραστεί μαζί μας, την γνώμη του για την ακριβή ημερομηνία ΕΝΑΡΞΗΣ της επανάστασης και από ποιον/ους. Γιατί το αποφεύγει αυτό; Γιατί δεν γνωρίζει; Απίθανο! Μήπως γιατί θέλει να πλασάρει την «πραμάτεια» του;

Αν τα αποκαλύψει όλα τότε ποιος θα αγοράσει το βιβλίο του; Δεν ξέρω! Μπορεί! Είναι και αυτοί οι «διανοούμενοι» πολύ αλλοπρόσαλλοι και δύσκολο να τους ψυχολογήσεις!

2. Δεν αναφέρει (πάντα για την συνέντευξη μιλώ) ούτε το Κοινωνικο-Οικονομικό Σύστημα το οποίο κυριαρχούσε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία καθώς και σχεδόν σε όλη την Ευρώπη (Φεουδαρχία). Γιατί; Μα ακριβώς για να μην αναγκαστεί να παραδεχτεί ότι η επανάσταση του ’21 είχε και Κοινωνικό-Οικονομικό χαρακτήρα.

3. Οι ιδέες του τεράστιου Ρήγα είναι αποκαλυπτικές για τον χαρακτήρα της Επανάστασης που ξεσήκωνε όλους τους λαούς των Βαλκανίων εναντίων των φεουδαρχών της βαλκανικής.

Έτσι εξηγείται πολύ απλά η αναπάντητη στα σχολικά βιβλία «απορία», γιατί τον συλλάβανε οι Αυστριακοί και τον παρέδωσαν στους «εχθρούς» τους Οθωμανούς που στο κάτω-κάτω ήτανε και μουσουλμάνοι όπως επίσης και από που προέκυπτε αυτός ο περιβόητος «μισελληνισμός» του Μέττερνιχ. (Αυτό που τους ένωνε τελικά ήταν το κοινό τους Κοινωνικο-Οικονομικο Σύστημα, δηλαδή η φεουδαρχία).

4. Ο Κορδάτος δεν έκρυψε ποτέ πως ήταν -ήδη από το 1918- οργανωμένος στο ΣΕΚΕ-ΚΚΕ. Μελετητής του Μαρξισμού-Λενινισμού ποτέ δεν υποστήριξε αυτό που του καταλογίζει ο Κρεμμυδάς, ότι δηλαδή η επανάσταση του ’21 την κάνανε οι μόνοι τους οι …προλετάριοι!

Πρέπει να είναι κάποιος εγκεφαλικά νεκρός για να υποστηρίξει τέτοια αντιεπιστημονική και εκτός ιστορικού πλαισίου άποψη. Άλλωστε οι ίδιοι οι κομμουνιστές σε όλα τα επίσημα κείμενά τους αναγνωρίζουν πως η πρώτη νικηφόρα προλεταριακή επανάσταση που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα ήταν η Οχτωβριανή Επανάσταση των Μπολσεβίκων της Ρωσία το 1917.

Ο Κορδάτος και το ΣΕΚΕ

Άρα πως είναι δυνατόν κάποιος άνθρωπος και μάλιστα με τις γνώσεις του Γιάννη Κορδάτου να υποστηρίξει κάτι τέτοιο;

5. Ο Κορδάτος αντίθετα γράφει πεντακάθαρα, πως η επανάσταση του ’21 ήταν αστικοδημοκρατική, ως προς το κοινωνικό και οικονομικό της περιεχόμενο, αλλά ήταν ταυτόχρονα και εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας, όπου έλαβαν μέρος πάρα πολλοί Αλβανοί, Σέρβοι, Σλάβοι παρέα με τους έλληνες! Και το αποδεικνύει με πολλά στοιχεία.

Συμπέρασμα: Σκόπιμη διαστρέβλωση της θέσης του Κορδάτου και η παραχάραξη της θέσης του ΚΚΕ. Γιατί να το κάνει όμως σήμερα αυτό;

Ο Κορδάτος έχει φύγει από τη ζωή εδώ και 50 χρόνια. Ποιος είναι λοιπόν ο στόχος της επίθεσης αυτής, αν όχι το ΚΚΕ και οι κομμουνιστές;

Κατηγορεί ο Κρεμμυδάς τον Κορδάτο ότι τάχα μου έχει εφεύρει ανύπαρκτες Κοινωνικές Τάξεις για να τεκμηριώσει και καλά την θεωρία του. Μάλιστα!

Γιατί δεν μας λέει όμως ποια/ες Τάξεις εφηύρε ο Κορδάτος και μας αφήνει μες την αγωνία; Μια επιπλέον ανάγνωση της συγκεκριμένης παραγράφου, σε βοηθά να διαπιστώσεις εύκολα ΠΟΙΑ τάξη εννοεί. Δηλαδή φαίνεται καθαρά ότι ο Κρεμμυδάς κατηγορεί τον Κορδάτο ότι εφηύρε τους… προλετάριους! (σημ. η εργατική τάξη επί πληρωμή).

Αν δεχτούμε – για χάριν της κουβέντας – πως έχει δίκιο ο Σκορδάς, Κρεμμυδάς – δεν έχει σημασία πια το όνομα του «καθηγητή» – τότε αμέσως προκύπτουν δύο ερωτήματα:

α) Οι ναύτες των πλοίων και οι ναυτεργάτες που φορτοεκφορτώναν τα εμπορεύματα των πλούσιων εφοπλιστών στα λιμάνια, σε ΠΟΙΑ τάξη ανήκαν, αν όχι στο προλεταριάτο;

β) Μπορεί ιστορικά σε κάποια χώρα να δημιουργηθεί Αστική Τάξη δίχως ταυτόχρονα να δημιουργηθεί και η τάξη του προλεταριάτου;

Το ερώτημα είναι ανάλογο με το γίνεται να υπάρχουν Δουλοκτήτες δίχως να υπάρχουν σκλάβοι;! Έτσι η αρχική σοβαροφανής υπόθεση καταντάει τραγικά αστεία!

Καμιά τάξη δεν έχει ανάγκη να εφεύρει ο Κορδάτος για να κάνει ανάλυση των ιστορικών συνθηκών της περιόδου που εξετάζει.

Τις τάξεις τις δημιουργούν πάντα οι κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες και οι αλλαγές στις σχέσεις παραγωγής, και είναι γνωστό πως στη μήτρα της Οθωμανικής Φεουδαρχίας, όπως και σε όλες τις φεουδαρχίες της ευρώπης, έχουν αρχίσει και ξεπετάγονται φύτρες της Αστικής Τάξης και του Προλεταριάτου.

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Αυτές ακριβώς είναι οι δυνάμεις που θα σπρώξουν την επανάσταση.

Οι Αστοί, δηλαδή οι εφοπλιστές, οι μεγαλέμποροι, οι τραπεζίτες, που επειδή δεν είναι όμως αρκετοί χρειάζονται την βοήθεια και στήριξη του λαού που καταπιέζεται άγρια από τους γαιοκτήμονες και τους κοτσαμπάσηδες κι ο λαός αποφασίζει και ακολουθεί όταν πραγματικά οι αντικειμενικές και υποκειμενικές συνθήκες ωριμάσουν.

Μην ξεχνάμε πως εκείνη την εποχή σε ολόκληρη την Ευρώπη η πρωτοπόρα κοινωνική δύναμη είναι η Αστική Τάξη

Γιατί οι ιδέες που εκφράζει η αστική τάξη όλης της ευρώπης είναι πανανθρώπινες και πρωτόγνωρες για την ανθρωπότητα και γι’ αυτό το λόγο μέσα λίγα χρόνια μόνο μετά την Γαλλική Επανάσταση του 1789 εξαπλώθηκαν παντού σαν πυρκαγιά σε ξεραμένο πευκοδάσος.

Τα τελευταία 130 χρόνια, επειδή η κοινωνία εξελίσσεται και η ιστορία δεν σταματά, η αστική τάξη έχει μετατραπεί στο αντίθετό της. Έχει γίνει άκρως αντιδραστική, ενώ η πρωτοπόρα δύναμη της κοινωνίας είναι πια το προλεταριάτο, δηλαδή η μισθωτή εργατική τάξη.

Για αυτό οι Αστοί τρέμουν τους συνειδητοποιήμενους εργάτες και την επαναστατική τους οργάνωση που είναι το Κόμμα, το ΚΚΕ, που μιλά ανοικτά για τον Ταξική Πόλεμο και την ανάπτυξη της ταξικής συνείδησης στους εργάτες που χειραγωγούνται ιδεολογικά από την Αστική Τάξη… (Το «Which side are you on?» παίζει σχεδόν σε κάθε κινητοποίηση)

Για αυτό αποκρύπτουν σκόπιμα τον χαρακτήρα της επανάστασης, ντύνοντάς τον είτε μόνο με Θρησκευτικό μανδύα είτε μόνο με Eθνικό!

Aυτή τη γραμμή υποστηρίζει με όσα λέει ο «καθηγητής σκορδαλιάς» κι επειδή δεν έχει λογικά επιχειρήματα, σκορπά δεξιά και αριστερά, λάσπη και αντικομμουνιστικό μένος!

Από τα τέλη του 19ου αιώνα, δηλαδή κοντά 130 χρόνια τώρα, συνθλιβόταν, λέει ο «Σκορδαλιάς», οι «ιστορικοί» από τα λιθάρια των μύθων της συντηρητικής δεξιάς και της αριστεράς από την άλλη. Μάλισταααα!

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα θυμίζει έντονα την επιχειρηματολογία Άδωνι και Τζήμερου σε πακέτο, περί της δήθεν ιδεολογικής ηγεμονίας της Αριστεράς, ντυμένη με μια ποιητική φράση, που δεν είναι αρκετή να καλύψει το κρυφο-φασιστικό μήνυμα, των ίσων αποστάσεων και της θεωρίας των δύο άκρων.

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Αν όμως είχαν έτσι τα πράγματα, αν δηλαδή η αριστερά κυβερνούσε και «δυνάστευε» τους Ιστορικούς καθηγητάδες της Ελλάδας, προκύπτουν ξανά αμείλικτα τα ερωτήματα:

Πες μας «κρυφοφασίστα με κουλτουριάρικο φερετζέ», πότε στην Ελλάδα έκανε κουμάντο η αριστερά, δηλαδή το ΚΚΕ και ουσιαστικά ο λαός;

Και μη μου πει κανείς ότι εννοούσε άλλο κόμμα, πχ την Ένωση Κέντρου, ή τον Ελ. Βενιζέλο με τα ιδιώνυμα ή ακόμη και τον Πλαστήρα που εκτέλεσε κυριακάτικα τον Μπελογιάννη, γιατί θα πέσει φάπα.

Άλλωστε μόνος του είπε ότι αυτά είναι «μυθεύματα του ΚΚΕ και του Κορδάτου»!

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο – Για ποια εποχή μας μιλά;

Μήπως τους 6 μήνες της Κυβέρνησης του Βουνού το 1944 που μετά την συμφωνία της «Βάρκιζας», την επέμβαση των Άγγλων και τον εμφύλιο δεν αφήσανε κομμουνιστικό ρουθούνι εν δημόσια ζωή κι όσοι γλιτώσανε τρέξανε στις ανατολικά κράτη να ζήσουν σαν άνθρωποι;

Πότε μπήκε κομμουνιστής ή ακόμα και αριστερός, να καταλάβει θέση κάπου στο δημόσιο, όταν αυτό ουσιαστικά κατακτήθηκε μετά το 1982;

Δεν ξέρει ο «κύριος» Κρεμμυδάς ότι ακόμα κι οι μεγάλοι κομμουνιστές Δάσκαλοι, όπως ο Κ. Βάρναλης, απολύθηκαν από τις δουλειές τους με απόφαση του «Εθνάρχη» Κωνσταντίνου Καραμανλή και του τότε Υπουργού Παιδείας, Γιώργου Παπανδρέου που έμεινε στην ιστορία και ως «Γέρος της Δημοκρατίας», μόνο και μόνο επειδή συμμετείχαν στην νεολαία Λαμπράκη;

Μήπως κομμουνιστές φάγανε και τον Λαμπράκη;

Το ΚΚΕ κατηγορεί, για όλο αυτό τον χριστιανοταλιμπανισμό 150 χρόνια τώρα στην εκπαίδευση; Το ΚΚΕ του φταίει που ακόμα και η θεωρία του Δαρβίνου πάει να βγει εκτός διδακτέας ύλης;

Σε ποιο πανεπιστήμιο Οικονομικό ή Φιλοσοφικό διδάσκεται ο Μαρξισμός και ο Διαλεκτικός Υλισμός, από Κείμενα του Μαρξ και του Λένιν;

Κι αν κάπου κάπου – για ξεκάρφωμα – μιλάνε λίγο και για αυτούς δεν παραπέμπουνε τους φοιτητές στους πολέμιους και διαστρεβλωτές τους;

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο
Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Μήπως διδάσκονται σήμερα τα παιδιά στα σχολεία την Ιστορία από τον Μαρξιστή Κορδάτο;

Ποιος έχει συμφέρον στην καπιταλιστική κοινωνία ή όπως την λέτε εσείς οι καθηγητάδες Ελεύθερη Αγορά, να κρατά το λαό βαθιά νυχτωμένο;

Οι κομμουνιστές, ή τα Αφεντικά που υπηρετεί ο καθηγητής επί 40 και βάλε χρόνια;

Πάμε σε άλλο θέμα τώρα:

Για τις διαστρεβλώσεις του ’21 και την εσκεμμένη συντήρησή τους, 80 χρόνια τώρα δεν βρήκε ούτε ένα αστικό κόμμα να κατηγορήσει;

Για να «σπρώξει» όμως την «πραμάτεια» του βγήκε αμέσως να πετάξεις λάσπη στο «ένοχο» το ΚΚΕ!

Για να δείξει καλή διαγωγή στα αφεντικά που του εκδίδουν τζάμπα τα βιβλία του; Πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες;

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Και τώρα σε αυτό που μάλλον περισσότερο θα τον πονέσει:

Πριν 2 μήνες αγόρασα 67€ και με δωρεάν μεταφορικά, τα 25 βιβλιαράκια της Μεγάλης Ιστορίας της Ελλάδας (2.500 π.χ. – 1.924 μ.χ.) του Κορδάτου – παρόλο που είχα και την δερματόδετη έκδοση του 1956.

Δηλαδή ούτε 3€ το βιβλίο! (Η προσφορά υπάρχει ακόμα και μάλιστα σε ακόμα χαμηλότερη τιμή!)

Πως να ανταγωνιστεί ο «σκορδαλιάς» τέτοια τιμή; Μα με τον Γκεμπελικό και δοκιμασμένο τρόπο, της συκοφαντίας και της σκόπιμης διαστρέβλωσης!

Ξέρω πως σας κούρασα αλλά όταν αναγκάζεται κανείς να ασχοληθεί με τέτοιου μεγέθους «διανοητές» 10 σελίδες δεν είναι ποτέ αρκετές.

Και κάτι για τον κύριο Αντωνόπουλο

Θα κλείσω με αυτό που θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει κι αφορά την εισαγωγή του αρθρου από τον Θ. Αντωνόπουλο.

Ξεκινάει λέγοντας κάτι εντελώς αντι-επιστημονικό:

«Αντίθετα με ότι διδασκόμασταν στο σχολείο, η Ιστορία δεν είναι κάτι στατικό και μονολιθικό, ούτε «θέσφατο». Αλλάζει, εξελίσσεται, αναθεωρείται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα…»

Μάλιστα! Εδώ είμαστε κι είναι το ζουμί!

Η Ιστορία κύριε Αντωνόπουλε, είναι το παρελθόν αυτό όσο και να χτυπιέται κανείς δεν αλλάζει, ούτε και «προσαρμόζεται».

Η Ιστορία είναι καταγραφή των γεγονότων! Η ερμηνεία των γεγονότων μπορεί να αλλάξει, όχι όμως και η ίδια η ιστορία.

Και σωστή ερμηνεία σημαίνει να μπορείς να εξηγείςΣ και να παίρνεις υπόψη σου τους ιστορικούς αντικειμενικούς νόμους κίνησης και εξέλιξης της κοινωνίας.

Να μπορείς να διακρίνεις σε κάθε εποχή ποιες είναι οι τάξεις που πρωταγωνιστούν και αντιμάχονται!

Η Ταξική Πάλη είναι αυτή, που ανεξαρτήτως της θέλησης μιας μερίδας ανθρώπων, – όση δύναμη κι αν συγκεντρώνουν – προχωρά την Κοινωνική Ιστορία και το Μέλλον (μαμή της ιστορίας την αποκαλούσε εύγλωττα ο Μαρξ).

Έτσι η κυρίαρχη τάξη έχει κάθε συμφέρον να παρερμηνεύει τα γεγονότα και τις αιτίες τους κρυβοντάς τες πίσω από αφορμές που τις περισσότερες φορές έχουν κι έναν μυθικό μανδύα.

Γιατί είναι η ταξική πάλη που έφερε την Αστική τάξη στην εξουσία, ανατρέποντας τους Φεουδάρχες και η Ταξική πάλη θα είναι αυτή που θα ανατρέψει τους αστούς, και θα απελευθερώσει τον εργαζόμενο από τα δεσμά του.

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Ο Κορδάτος γνώριζε πολύ καλά να χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο ως μαρξιστής και μελετητής του Ιστορικού Υλισμού κι ας μην σπούδασε σε κάποιο από τα πολλά αστικά πανεπιστήμια Ιστορίας, όπως έκανε ο κακοήθης προσκεκλημένος του.

Και ακόμα κι αν ο Κορδάτος Σπούδαζε σε κάποιο από αυτά είναι εντελώς απίθανο να του διδάσκανε μαρξιστικά εργαλεία. Ίσως δηλαδή να έβγαινε και χαμένος και να γινόταν κι αυτός σαν τα μούτρα του Κρεμμυδά.

Για το λόγο αυτό και το ΕΡΓΟ του, παρά τις αδυναμίες και τα όποια λάθη, που κανείς μελετητής δεν αποφεύγει –και τις περισσότερες φορές είναι δευτερευούσης σημασίας – εδώ και 70 χρόνια θεωρείται δικαίως αξεπέραστο.

Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασε έλληνας να γράψει όσο πιο αντικειμενικά γίνεται ολόκληρη την ιστορία της ελλάδας.

Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο
Μια απάντηση στον καθηγητή Κρεμμυδά για ΚΚΕ και Κορδάτο

Αυτό το έργο κάποια στιγμή θα ξεπεραστεί. Αλλά αυτό δεν θα γίνει από καθηγητές και ιστορικούς του συστήματος, για τους λόγους που προανέφερα.

Αυτό το έργο θα είναι σίγουρα κάποιου μαρξιστή, γιατί Μαρξισμός και Ιστορία είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος!

Καλές πωλήσεις εύχομαι, αν και τα τζάκια μάλλον σβήσαν πια και δεν προβλέπεται να ξανανάψουν μέχρι τον επόμενο χειμώνα!

Ροβεσπιέρος

(Visited 4.130 times, 1 visits today)